ATillig gyár tájékoztatása szerint leáll a MÁV TT M61 004-es pályaszámú mozdonyok gyártásával. A raktáron lévő készletet még kiárulják. Aki szeretne venni az rendelje meg annál a kereskedőnél akibe megbízik. Sürgős kevés van!
Tillig Típus megszüntetés
2009.07.08. 23:32 Lofej
10 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lofej 2009.07.21. 11:06:30
Tájékoztatlak Benneteket, hogy a Bahn TV levonult a műholdról, csak a Net-en érhető el:
www.bahntv-online.de
Ezen a címen az élő napi adást látod éjjel nappal. Három adást tudsz nézni az alábbi címek alatt:
Fernweh: vasúttal kapcsolatos események az egész világban, új vasutak építése.
Nostalgie: Felújított vasútvonalak, mozdonyok, kocsik, bemutatók, Terepasztalok minden méretben, kerti mini vasutak, stb.
ín Fahrt: Beülhetsz egy menetrendszerinti járat vezetője mellé és végig járhatod Németország, vasútvonalait.
Lofej 2009.07.29. 13:09:52
Tegnap kaptam a levelet a Tillig gyártól, hogy a MÁV Desiro, októberben, de legkésöbb, novemberben gyártásra kerül. Szerintem ez azt jelenti, hogy Karácsonyra, aki rendelt megveheti
Lofej 2009.09.08. 13:32:11
oda tudjuk rakni. Vagy eddig engem is etettek.
Lofej 2009.10.19. 15:20:22
Lofej 2009.11.13. 13:49:04
Az Autósélet novemberi száma adja hírül, hogy a Német Vasutakkal a Magyar Autóklub kötött együttműködési szerződést. A szerződésben közösen szervezik a turistautakat egész Európában. Vihetjük autóinkat magunkkal, de a célállomásokon a DB autó bérleti lehetőségről is gondoskodik. A szerződés létrejötte gazdaságossági számításon alapszik, és lehetővé teszi a három napos utaktól, a lakóautókban töltött több hetes nyaralást is. MÁV évek óta alkalmatlan volt a szerződés megkötésére. Ez olvasható a sorok között.
Lofej 2009.11.13. 13:54:52
Köszönöm.
G
Lofej 2009.12.13. 15:13:47
Megálláshoz elég a régi szakasz, mert csak a közepe, ha áramot kap, akkor indul. Rövidebb szakaszon kettes fokozat felett átcsúszik és megy tovább. Harminc perc után fordítottam a polaritáson és elindultunk másik irányba. Ugyan azt tette, amit először remekül ment egyetlen hibája, hogy a jobb első alsó lámpája nem világit, később vettem észre ugyanezen a helyen a záró fénye sem ég.
Menetrendszerű üzemeltetés: méterenként 3,5 cm-es emelkedőn remekül megy fel. A 4 cm-es emelkedőt nem bírja, kipörög, helyben marad. A négy centiméteres emelkedőre csak gumizott, kerekű gépekkel szoktam közlekedni.
Az emelkedők döntött kanyarúak csodálatosan bele fekszik és siklik felfelé is és lefelé is.
Időkapcsolóm 30 cm hosszú szakasz, ha két vonalnál több áramot kap, majdnem megáll, de átcsúszva folytatja útját.
Kivitele csodálatos, nagyítóval olvashatók csak az oldalán lévő felíratok. Festése tökéletesen megfelel az elsőknek, amiket Magyarországra hozott a MÁV. Igaz, hogy van ez az izzóhibám,
de én ilyen egyenletesen világító vonatot még nem láttam. A szakaszon minimálisan gyorsul tartja a vonali sebességet.
Lofej 2010.03.31. 12:49:13
az iwiw TT oldalára rátaláltak és Édesapjuk múlt századi készletével, elkezdték a modellezést.
Aki szeretne vasutazni és hagyatékra talál keresse meg BTTB klubot.
Weben TT-be kezdtem topikot.